Alla inlägg under mars 2011

Av trazbert - 4 mars 2011 18:43

Lördag 29:e februari. SKOTTÅR.

Jobbat. Ringt Anton kl.12 Han hade precis kommit hem. Han skulle hälsa på mig på lunchen hos Leni i babyliften. Så stod han där när jag kom tillbaka från toa. Snuttego. Puss. Kram. Jag vaknade med ont i halsen och tjock i mandlarna i morse. Lenis () åkte hem med 06.30 Bahn. Vi följde med dem och drog deras packning med en räddningspulka genom byn. Hejdå! Hem och ätit gröt. På kvällen gick jag hem till Anton. Vansinnigt vad go han är. Var hemma hos honom ett par timmar innan vi gick ut på en pubrunda. (I skrivande stund satt jag i fikarummet på jobbet med gubbarna i liften. Jag hade med mig ett äpple och en banan. Värst vad du har börjat äta på sistone, sa nån. Äter du för två? Nej, säkert för tre. Var har du ättiksgurkorna då? Vafaen, tror de att jag går omkring med graviditetsbesvär eller?). På discot tyckte jag att Anton såg ”intim” ut på något sätt med en tjej. Fick veta att det var hans ex. De hade varit ihop i ett och ett halvt år i två etapper. Jag sa att det syntes att hon ville ha honom. Näää sa han. Det vill hon säkert sa jag. Vill du ha henne då? Näää, inte nu i alla fall…HRM? Frågade om han ville vara med mig till säsongens slut? Visst tyckte han. Himla bra då. Gick hem till oss kl halv två. Gosing. Han ställde klockan på halvsex. Sovit jättegott. Han var tvungen att gå hem så inte hans föräldrar får en hjärtattack. De är liksom lite gammalmodiga sa han. Om de frågar var han varit så säger han bara ”ute”. Kan det vara så att jag var lite sotis på exet? Suck i så fall… Hon bor inte så långt härifrån. Och PL (som jag oftast kallar Hänsel) är här! han kom förbi på jobbet och gav mig femtioelva kindpussar!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards