Direktlänk till inlägg 5 februari 2011

920210-12

Av trazbert - 5 februari 2011 12:40

Måndag.

Jobbat. Mitt objektiv kommer om en vecka! Himla kul ska det bli att plåta folk i smyg. På radion hör jag ett par låtar som jag tycker om: wicked game (?) och blue hotel. Undrar vem artisten är.

Tisdag. Jobbat.


Onsdag. Fick 20 kr i dricks av en dam jag hjälpt förlänga sitt skidpass till ett bättre och billigare alternativ än hon trodde var möjligt. Efterjobbet hem o städat. Nu är det fint igen! Till discot. Leni tog på sig den rosa luv-t-shirten. Vi tänkte att ”äh, det är väl inga där ikväll ändå”. Jodå, halva orten OCH TH. Hihihi. Leni: näe, jag går hem och byter tröja! För enligt henne var den full med prickar och jätteful. Tokfia. Jag skrattade nästan ihjäl mig. Hon travade hem för att byta tröja. Nån kvart senare är hon tillbaka igen. Fortfarande med samma tröja och ett olycksbådande  uttryck i ansiktet. Jag skrattade ännu mer. SLUTA skratta annars stryper jag dig, sa hon. Undrade varför hon inte bytt tröja eftersom hon ändå varit hemma? Den minen hade kunnat ta kål på en noshörning av den tyngre sorten. Saken var den att jag råkade ha hemnyckeln i min ficka.  1 gång av hundra…otroligt! Leni var sur som en pissmyra sen för TH gick hem rätt upp och ner och hon hann aldrig ta mod till sig o prata med honom.


Jag funderar över Anton. Ska jag? Ska jag inte? Jag vill inte bara vara vem som helst för honom. Ett köttstycke. Om jag inte betyder nåt för honom…betyder han egentligen nåt för mig? Lite i alla fall. Saknar honom. Han är allt lite abstinensframkallande. Pussbehov? Jag tänker ju på honom. Det tar sig! I lördags hade han märkt hur jag ryckte till när jag fick syn på honom. Jag skulle vilja att han berättade hur han har upplevt allt detta. Varför, hur, när och vad han känner. Vad han tyckte innan allt detta hände. Vad han tänkte. Kanske inte nåt…han är himla söt när han smilar.

Varför har jag blivit rädd för Slo? Vill inte så gärna dansa dirty med honom längre. Han spelar över lite. ”Å ska du lämna mig ensam här? Det blir tråkigt utan dig!” En hand på häcken och kroppen pressad mot mig…HRM. Jag VET att det bara är på skämt. Men jag antar att jag inte tål hur mycket som helst av den varan. Samtidigt kan jag inte låta bli att uppmuntra honom. Snacka om kluven!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av trazbert - 4 mars 2011 18:43

Lördag 29:e februari. SKOTTÅR. Jobbat. Ringt Anton kl.12. Han hade precis kommit hem. Han skulle hälsa på mig på lunchen hos Leni i babyliften. Så stod han där när jag kom tillbaka från toa. Snuttego. Puss. Kram. Jag vaknade med ont i halsen och tj...

Av trazbert - 10 februari 2011 18:55

Fredag. Aptrött. Sopat liftkabiner för att ladda batterierna och hålla mig vaken. Sen var jag pigg resten av dagen trots att jag bara sovit 3 timmar och hållit igång hela natten. Reot2 ringde och undrade hur det stod till. Han vill komma och hälsa på...

Av trazbert - 9 februari 2011 23:54

En helt vansinnigt rolig kväll: TORSDAG! Här ska det bli sidrekord! Jobbat. Reto2 ringde. Undrade om vi skulle byta underkläder? Haha. Spökdjuret bakfull så in i lingonskogen. Han somnade nästan stående…Storbossen gick förbi och kommenterade...

Av trazbert - 9 februari 2011 21:37

Måndag. En vanlig jobbardag men vansinnigt vackert väder. Den rackarn Leni var ledig och åkte snowboard hela dagen. En annan fick minsann häcka inomhus och där var det kallare än utomhus. Det är tur man har HEIZUNG. Efter jobbet till banken. Lenis ba...

Av trazbert - 7 februari 2011 23:35

Fredag. Joooobbat. Vackert väder igen! Jettefiiiint. Efter jobbet hem och fått hemlagad mat. Ugnsstekt potatis och tjälknöl och sallad. Mums! Spelade rummy och drack ägglikör. Sen gick vi till dansrestaurangen. Lenis far bjöd oss på Alpenglögg. De ko...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards