Direktlänk till inlägg 5 februari 2011

920213-14

Av trazbert - 5 februari 2011 13:04

Torsdag. Jobbat. Vi har fått vykort av Reto2 som skrev #vi syns till helgen”! Även fått vykort av gullego Anton som skrev ”vi syns nästa helg!”. Vad ska de som sett korten tro? Att vi passar in våra träffar så att de inte ­krockar? Vi postade Cattis 18 sidor långa brev…haha, undrar vad hon tycker? Åkt snowboard i två timmar på kvällen. WUNDERBAR! ”Divan” på snowboard heter Andy by the way…


På discot dansade vi massor. Leni hade det lite jobbigt. Reto var full som ett ägg och hon hade inte en chans att undfly honom utan sögs med i dansen virvlar. En kille som stötte på henne såg lite rolig ut. Armar som Karl-Alfred men kropp som en träskgroda. Vi släpade Reto med oss hem. Han var väldigt full och som en sprattelgubbe. Än slank han hit o än slanka han dit…plötsligt stupar han framlänges men tar inte emot sig för att han fryser om händerna. Nyss var det måndag och imorrn är det FREDAG:


Om en vecka kommer Lenis föräldrar och ska bo hos oss i vår minilya. Om 2 veckor kommer PL. 1 vecka kvar tills jag får se Anton. Jag gjorde hål i örat på Anders den tokige dansken. Det var lite läskigt i början, men nu skulle jag kunna gör hur många hål som helst. Kul är det! Först desinficerade vi med alkohol och sen tog vi fram SPRUTAN. Tryckte igenom örat och in i juicekartongen och drog ut nålen. Sen höll vi på och försökte trä igenom örhänget tills vi kom på att nålen var ihålig. Igenom med nålen igen och in med örhänget i nålen och SEN drar man ut nålen, med örhänget i. Det kortar proceduren med ca 29 minuter. Passade på att göra ett hål till i mitt öra också eftersom det var så kul! Sen till discot.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av trazbert - 4 mars 2011 18:43

Lördag 29:e februari. SKOTTÅR. Jobbat. Ringt Anton kl.12. Han hade precis kommit hem. Han skulle hälsa på mig på lunchen hos Leni i babyliften. Så stod han där när jag kom tillbaka från toa. Snuttego. Puss. Kram. Jag vaknade med ont i halsen och tj...

Av trazbert - 10 februari 2011 18:55

Fredag. Aptrött. Sopat liftkabiner för att ladda batterierna och hålla mig vaken. Sen var jag pigg resten av dagen trots att jag bara sovit 3 timmar och hållit igång hela natten. Reot2 ringde och undrade hur det stod till. Han vill komma och hälsa på...

Av trazbert - 9 februari 2011 23:54

En helt vansinnigt rolig kväll: TORSDAG! Här ska det bli sidrekord! Jobbat. Reto2 ringde. Undrade om vi skulle byta underkläder? Haha. Spökdjuret bakfull så in i lingonskogen. Han somnade nästan stående…Storbossen gick förbi och kommenterade...

Av trazbert - 9 februari 2011 21:37

Måndag. En vanlig jobbardag men vansinnigt vackert väder. Den rackarn Leni var ledig och åkte snowboard hela dagen. En annan fick minsann häcka inomhus och där var det kallare än utomhus. Det är tur man har HEIZUNG. Efter jobbet till banken. Lenis ba...

Av trazbert - 7 februari 2011 23:35

Fredag. Joooobbat. Vackert väder igen! Jettefiiiint. Efter jobbet hem och fått hemlagad mat. Ugnsstekt potatis och tjälknöl och sallad. Mums! Spelade rummy och drack ägglikör. Sen gick vi till dansrestaurangen. Lenis far bjöd oss på Alpenglögg. De ko...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards